Despre complotul din 2017 al lui Soros, al multinaţionalelor şi al Occidentului împotriva României a scris George Orwell. În 1945.

„Ceea ce a făcut această companie de asigurări olandeză, ING, putea să facă într-o colonie şi nu într-o ţară ca România. Nu poţi să generezi un aşa scandal din nimic. ASF-ul să îi sancţioneze foarte dur. (…) Vă spun ceva ce nu am mai spus până acum în spaţiul public. Există un plan pentru a decredibiliza guvernul nostru care a fost alimentat cu ştiri că nu avem bani ca să facem majorări de salarii, de pensii. Totul, ca să determine Comisia Europeană ca să declanşeze procedura pentru deficit excesiv. Ăsta este planul
Liviu Dragnea, miercuri, 12 aprilie 2017, la Antena 3

„Cred că sunt puțini oameni în România care pot spune că au înțeles tot (n.r. – în legătură cu protestele de stradă împotriva corupţiei şi a Ordonanţei de Urgenţă 13). A fost mult prea complicat, au fost mult prea multe forțe interne și externe implicate, foarte mult profesionalism, putem spune că am înțeles o parte din tot ceea ce s-a întâmplat. Sunt în continuare analiști interni și externi care tot explică acele evenimente. Încet-încet, când tensiunea a început să scadă, iese la iveală adevărul și acum a început o discuție serioasă în Parlament și în presă și în medii de specialitate despre rezultatul sau efectele abrogării Ordonanței 13. (…) A fost abrogată Ordonanța 13, s-a văzut că de fapt a fost un pretext, pentru că, după ce a fost abrogată, demisia Guvernului se cere în continuare, după alegerile care au fost câștigate în mod democratic cu foarte puțin timp în urmă. Am văzut foarte mulți oameni supărați, și mă refer la oameni chiar și străini, sigur că mie personal mi s-a părut destul de ciudat cum un șef de bancă cu capital străin protestează împotriva Guvernului. Am auzit tot felul de zvonuri la televiziune cum corporații multinaționale și chiar și naționale au finanțat și au stimulat și au îndemnat proprii angajați să iasă la aceste manifestații”
Liviu Dragnea, 19 februarie 2017, România TV

„În ce priveşte mitingul mare, îmi asum eu şi nu regret că n-am lăsat să vină un miting mare în Bucureşti, pentru că n-am vrut să se escaladeze un conflict oricum creat artificial şi susţinut printr-un mecanism, maşinărie de manipulare ultraprofesionistă care nu a fost născută în România şi care a fost folosită. Am tot primit în ultimele zile studii comparative cu proteste din America şi alte ţări. Acelaşi tip de mesaje şi de afişe, foarte multe asemănări“
Liviu Dragnea, miercuri, 22 februarie 2017, Antena 3

„Astăzi am avut trei oameni de la Dărmănești, care lucrează la Yazaki, și mi-au spus că dacă este nevoie vor veni și dau și declarații la instituțiile statului că au fost obligați să meargă la protest. (…) Evident că (n.r. – protestele) sunt manipulate. Problema sau întrebarea ar fi cine le manipulează. Cred că ăsta e răspunsul. S-au discutat foarte multe lucruri în comisie, eu v-am oferit informaţia care poate fi adusă public. E, dacă vreţi, o concluzie personală, ca să închidem subiectul”
Adrian Ţuţuianu, senator PSD, preşedintele Comisiei de control al SRI, 17 februarie 2017

„Cum, de unde au laser? Cine le-a dat lasere?“
Ion Cristoiu, jurnalist, 5 februarie 2017, România TV

Pentru cei care nu au citit:
Napoleon – conducătorul porcilor, ajuns şeful Fermei animalelor, după ce oamenii au fost alungaţi, cu o platformă-program care promitea mâncare mai multă, muncă mai puţină, pensie pentru animalele vârstnice, egalitate, independenţă faţă de oameni şi faţă de fermele din jur etc.

Snowball – porc fugit, fost tovaraş de-al lui Napoleon. Nimeni nu l-a mai văzut vreodată după ce a fost alungat de câinii lui Napoleon. Ulterior, a devenit inamicul invizibil şi omniprezent care sabota sistematic eforturile locatarilor de la Ferma animalelor.

 

 

 

 

 

 

 

